Nina gästbloggar

Hej hej ,Mia är på skolan nu så jag tänkte gästblogga liite :)
Mia har ju fyllt 13 som alla vet så imorgon ska hon ha sitt party på fortet,jag kan lagen men jag vet inte om jag får skriva don ..äcsh man lever bara en gång=P
lagen blir alltså :
Lag 1
Mia
Nina
Peter
Zackarias (hur det nuu stavas)
Tim
Lag 2
Jonna
Sandra
Hanna
och 2 till jag inte vet vilka det är :)
Så Mia ska komma till mig idag ,ska nog tvinga på henne en ansiktsmask och fixa hennes hår och naglar ..om hon tillåter mig att göra det ...
Jaja men om ni vill läsa min blogg kan ni ju alltid gå in på .
http://ninamirja.blogg.se
jag skriver om twilight och mitt egna "intressanta" liv -.-(eller inte)
Ja jag ska iallafall gå nu men ha det så bra Mias läsare !!
kramisarandkisses//Mias gästbloggare Nina

Uppdatering :
äm jag tror mia kaaaaaan bli arg på mig för att jag bloggade på hennes blogg så shhh !