10 år !!!

Idag fylde vår skola 10 år och först så fick vi sov morgon till kl 20 i 10 och när vi kom till skolan så fick vi rull tårta och sen sprlade vi (klassen) spökbåll och vinnande laget fick en halv rulltårta var :).
På rasten äfte det så treffade jag några gammla en klass under kommpisar från den gammla skolan och sen vart det dags för språk.
På lunchen var det värsta bufen det var potatis, kött bullar, prinskorv och gravad lax vi fick glass också sen var det samling i gympasalen när vi var där så var jag med Peter, Zacke, Felisia och Liv.
Sen var det fråge spårt och den förorade vi.
Sen var det dragkamp.
Det var Jag, Emil, Filip s, och några mer och vi vann mot 9A 9B 8A 8B och jag går i 7a så dom vart slådda av dom som var yngre :)
När vi hade slutat så gick några till buss stationen och sen så frågade Peter mig och Emil och vi skulle med till Ica men Emil ville inte men så det var bara jag och Peter.
Sen så kom mamma och hemtade mig på buss håll plattsen och då fick jag veta att våra klder från Cellbes.
sen har det inte hänt så mycket.
hej då