25/03-2012

Hej den här helgen har varigt awesome på fredagen så satt jag och mummsade på godis medans jag satt och limmade fast lite färgat papper på min pinata :)
På lördagen så for jag till mormor och fick rida med en tjej som heter Emma var jätte kul hästen tror jag kallades Pucken och var jätte söt men han hade en väldigt kort trav och han tänkte tyo lägga sog ner när jag satt på han men det var kul :) kommer göra om det många gånger till sän när jag var klar gick jag in till mormor och gjorde mig iordning för att jag skulle på fortet med Nina (födelsedags barnet), Jessica, Sandra och Linus.
Nina fick en body skrub som lucktade choklad av mig. Vi kom trea och det var ricktigt kul :)
Sen åkte Nina, jag, Sandra och jessica hem till Nina och där gjorde vi en massa skoj och somnade typ tre och de andra somnade typ fyra.
På söndagen (idag) så gick vi runt lite och nina hade en mus dräckt på sig sen åkte jag hem awesome hgelg eller hur? :D och nu är det bara 6 dagar kvar tills vi far till playa del ingles (kanarieöarna)
och sen far man hem på ens födelsedag :D
Någon som vill se hungerspelen med mig? :)
#1 - - emelie:

ok kul. jag vill!!!