Tisdag 26 Februari 2013

Måndagen var faktiskt riktigt kul för en gång skull 
Skolan rollade på hel okej 
Fick sedan ett sms aav Bitte som bar mig fara ut med Isa
Så begav mig till mormor efter skolan
Behövde skrapa ihop de sakena jag hade då jag hade mina vanliga ridkländer hemma :/
Men mötte en tjej som rider Lucky så vi for ut till banan
Var riktigt kul då det gick ricktigt bra Isa var värsta lydig
Behövde knappt röra henne speciellt mycket då hon var väldigt sjänslig för hjälperna :D
Åt mmiddag hos mormor och åkte sedan på CX powerstroke impact 
Det var skit kul särkilt Powersroken :D
Idag har det gått bra började dagen med HK och det var kul 
Men vi ska dock laga lax nästa HK lektion och det är ju mindre possitivt då jag inte tycker det är så jätte gott
I alla fall så har dagen varigt lugn och skön och imorgon slutar vi 12 YAY!!!
Så ska ut och rida med Isa och sedan vidare till SURF :D