Torsdag 28 Februari 2013

Gårdagen var otroligt kul slutade redan tio över 11 Så hann bara med två lektioner ;)Första var slöjd då jag håller på att sy en klänning och andra lektionen var Engelska som också var rätt så lugn då vi skulle redovisa i mindre grupper :)Åt lunch på skolan och begav mig sedan till mormor då jag skulle ut med Isa började mocka fyllde på vatten ja gjorde i allmänhet då jag hade så mycket tid Var riktigt trevligt att fara ut i det fina vädret För ut barbacka och det var riktigt mysigt, första gången på länge jag har kunnat rida utan ridteckbyxor
Men var dock lite halv kasst i backen då snön håller på att smälta bort :)
Så det blev mest trav och skritt men även en kortare sträcka galopp
Sedan bar det av till SURF då det var onsdag :D
Fick ha Crazy Kate och det gick faktiskt riktigt bra
Känner mig extra nöjd :D
Rebecka tyckte till och med att jag borde vara med på marsdressyren med Kate
Så jag anmälde mig så får hoppas på att det går bra :D
Idag vaknade jag sju och nu har jag varit på skolan i en halv timme
Ska senare ut med Isa och Amir och sedan på Träna och köra combat och hem efter det och plugga