Tisdag 29 Januari 2013

Ja var iskolan  idag slutade 12
Började med HK då vi fick veta att vi skulle ha halv åtta hos mig :D
Jag och Nanna har tenkt göra Paella som huvudrätt och Gino som efterrätt
Kommer bbli super gått vi ska bjuda Aladdin och Peter 
Veckan efter ska Jag och Nanna få bli bjudna på mat :D
När vi hade slutat for jag och red med först Lucky och sedan Lilla Isa 
körde på rätt så hårt med Isa så hon blev alldeles svettig ;)
Men när jag var på väg hem så upptäckte jag att Isa hade lyckats riva lös nästan hela undre ögonlocket
så halva hennes var råsa rött typ och det såg inte kul ut 
när jag åkte inväntade Bitte och Jenny veterinären och hoppas allt gick bra
Åkte i alla fall med mamma till statoil och köpte korv 
For hem och speladeJust Dance 4 med mamma och jag säger då det 
Hon såg JÄTTE rolig ut ;)