Onsdag 26 Juni 2013

Gårdagen gick super
åkte tilll mormor med mamma på morgonen
gick sedan ut och hjälpte mormor och morfar i stallet
därefter gick jag och smul in efter typ 1 tim kom mormor in och lagade pankakor som vi skulle äta till lunch sedan hoppade jag i duchen och sedan gick jag till stan
där mötte jag upp Linda och vi gick runt på stan
från halv 1 till 4 då köppte jag ett råsa linne och en one pisce fast shorts och linne typ
det heter nått speciellt men kan inte komma på det just nu :)
sedan mötte jag och Linda upp jojja och mamma på subway där efter bar det av till handledarkursen vid 10 i 5 så om typ 2 veckor får jag börja övnings köra :D
vid 20:30 så åkte jag och mamma till maxi där det blev 2 bikiniöverdelar och en massa vattenmeloner mums!
sen bar det hem och idag har jag gjort typ inget
bara hett in tvätt i tvättmaskinen och suttit och mysit med tom


här är de kläder jag köpte igår :)


#1 - - Olivia:

Fina kläder :)

Svar: Tack :)
Mia