Tisdag 28 Maj 2013

Ja i Söndags så var det ju mors dag
Så hade köpt en morsdag daimchokladkaka till mamama sedan bar det av till
stallet då jag skulle ut med Pucken och han var så duktig 
fjantade sig inget och gick såå fint 
Sedan var det middagsätning hos mormor och morfar 
då vi skulle fira mormor
Efter det bar det av till SURF 
Dåjag hade tagit Jessicas lektion
Fick ha Fabian
Han var så duktig 
fick för en gångs skull till galoppen!
Har annars i galoppfattningen bara fått en snabb trav men i söndags fattade han fint galopp 
sen höll han den fina galoppen ochgick till och med i form!
Super nöjd var jag när jag satt av
I måndags hade jag skola 
Avslutade skoldagen med att göra ett Sv prov på renässansen
sedan bar det av till mormror och åt middag där och därefter for jag till träna
dock dog moppen både på väg till och från skolan :/
Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan då jag blev klar med en 
JÄTTE stor SO uppgift
Riktigt skönt
Sedan bar det av hemmåt 
Emma följde med mig hem och vi har inte gjort så  mycket mässt
hoppat stuttsmatta och tittat på Kisseungarna
Emma skulle ju ha en kisse unge 
men dom har lite funderingar på att ta en annan i kullen 
så jusst nu lutar det mot den här lilla herren
Lilla figgaro
Men nu ska jag sätta mig framför tv:n och bara slappa ;)
Hoppning i morgon GU VA KUL!