Japp.

Gårdagen var riktigt annorlunda.
Försov mig på morgonen.
(Brukar vara där senast 8, vaknade då) Så fick det riktigt brottom till stallet.
väl där blev det att fixa och dona för att under dagen baka lite.
Vid 2 tiden åkte jag och Ann (min moster) till en person vid mormor och morfars stuga.
Vi for då och badade i havet och sedan fick jag prova åka i en slags ring grej bakom båten vilket var suuuper kul.
Blev då sent hem och sova så morfar var snäll och släppte ut.
Så med andra ord fick sovmorgon YAY! Sov till halv11 och klev upp då för att fixa och dona.
Senare på dagen så for jag (med sällskap av Emelie) till stallet för att fixa allt där, blev dock ingen mortion för Aurora då hon var sjöblöt redan när hon kom in så hon fix aig bara en avspolning och allmen rengöring ;)
Sen har det bara varit lugnt.