Dagens.

Nuså ska det bli bättre uppdaterning här ;)
Idag så for jag till stallet då jag hade utsläpp.
Släppte då ut Aurora, Didde, Zarina & Elko.
Fixade i stallet och när jag var klar så tog jag mig en prommis med Aurora.
Och ja det gick ju bra Aurora var då bara snäll.
Men naiv som jag är så tänkte jag.
Att om aurora kan trava medan jag joggar så kanske hon galopperar om jag galopperar.
Och ja hon galpperade meeeeen den ingick ju nått backutsprång.
Vilket luckades träffa mig på höften.
Såå jag tvärstannade ju vilket Aurora också gjorde.
Jag trärkollad om det blödde eller så i och med att hon har broddar.
Men det syndess då inger var bara lite öm så det träffade inte så hårt
Aurora gick sen lugnt och försigtigt bröve mig.
Tror hon förstod att det inte var så toppen att kicka till mig även fast det inte var meningen.
Med andra ord  var det heeeelt mitt fel att jag fick mig en kick.
Hon blev ju sååå exalterad!
Så inget allvaligt hände ju är bara lite röd och ö nu så det är ju lugnt.
Här är videon från i förrgår BTW!
 
En sak JAG värkligen måste bli bättre på är eftergiften på väg ner "efter " hinder om man kan säga så
hamnar lixom efter och drar hon i munnen vilket jag INTE vill
Måste även bli bättre på att gasa istället för att bromsa!