Varför händer sånt mig.

Idag hade jag tänkt göra ett tidställt inlägg då jag lix har tid så det kommer publiseras imorgon (idag).
 Ja i torsdags ja jag och Laila in med Aurora till Hippo för att mortionera av Aurora lite.
Då jag hade införsaffat mig medlemskap (vilket man måste ha om man ska rida pga försäkringar och sånt) så fick jag rida Aurora och det gick facktist bra hon blev riktigt fin efter ett tag avslappnad och så, lite hyss man annars så, jättefina galoppfattninngar.
Men därimot så var jag något irriterad på ponnysarna som reds sammtidigt som jag red.
Det finns vissa regler i ett ridhur, t.ex.
Skritta innanför spåret och håll till höger vid möte.
Svårt? näe men det hade inte dom fattat så dom skrittade på spåret vilket gjorde det en aning svårt att galoppera på fyrkantspåret, och även red dom väldigt näre vid möte och värkade inte fatta vad höger va.
Men Aurora va då bara duktig.
Igår hade jag idrott Engelska och sen massage MEN när jag gick direkt från engelska till massagerummet så hörde jag att det lät som att några pratade där nere, Inte så konstingt trodde att det bara var några som hade tänkt som jag. Att setta sig i massagerummet och vämta på läraren.
Men det så var det inte.
När jag öppnar dörren så ser jag 2 st ha sex därinne!
Guuuuuu så pinsamt killen ba "ojsan" sen stängen jag dörren och går,
Snacka om att jag blev chockad.
När väl läraren kommer och vi går ner till massagesalen så är dom borta.
MEN det ligger en kondomförpckning på golvet!
Asså varför ska sånt alltig hända mig, Det är precis som den där gången jag såg en naken man gå runt utanför skolan.
Ja jag blev ju lixom en aning paff.
Sen blev det stall och sen hem.
Idag blev det utsläpp och sen tan köppte 2 på at svarta jeans för 99 kr st.
Imorgon (idag) ska Aurora ennengång in till hippo och denna gång blire hoppning och vi fårr se om det blir jag Emma eller Laila som hoppar, Vi får vell även se om Emelie henger med och filmar ;)