Full hålligång denna vecka.

 Ja I måndags var det faktist lugnt men i tisdags vare skola sen SURF.
Blev då Bea till omväxling.
Jag hade förväntat mig att inte ha Twister då vi skulle ha sitsträning.
Om jag får säga det själv så gick det inte super bra.
Gom fåligt på galoppbommen ett X antal ggr.
Men första gången vi skulle komma på hindren så met hon på sidan och sen fick jag komma i trav.
sen var det även att följsamheten va ju inte på topp alla gånger.
Men ju mindre händer jag använde destå bättre gick det av någon anldening.
Men men nya tag nästa vecka.
Då vare onsdag.
Sliutade tidigt och for då till SURF gjorde ponnylistorna och kikade lite på när Emmeli och Rebecka hade lektion.
Då det va teori för ponny så stannade jag tills att dom dressyrponnygruppen skulle ha teori.
Dom skulle nämligen se på videorna dom hade filma förra veckan då jag va me.
Så fick lite respons.
Vilket var att jag lutade mig fram en aning precis som Emmeli och Evelina.
Därimot har jag typ 15 saker till jag skulle kunna ändra till det bättre med sitsen.
Sen red jag även i Kombigruppen i torsdags.
Hoppning vare och hade då fabian.
Får jag påpeka att nu är det typ tredjegången Emmeli ser att sadeln på hästen jag rider inte sitter bra.
Så fick springa in och hämta en annan sorts padd.
Men skulle väl säga att det gick hyfsat.
Hade bara velat hoppa högre.
Emmeli påoeka även att vi borde prova ut en 16 tums sadel till mig för att jag ha så korta ben.
Får se om det blit av.
Sen igår hade jag ju miva lektioner.
Allt gick bra första gruppen gick bra.
andra så va TT lite drug med hon som red.
Tror det kunde varit för att hon var en aning för hård i handen.
Så han gick långsamt och drog fram huvudet.
Känner nu att jag borde suttit upp och fått fram han sen hade hon fått fortsätta.
Hon lixom satt och grät närdom skrittade av.
Sen vare kombigrupp och dom va då bara dukting Moa skötte sig bra.
Och Emelie va då bara duktig.
Ingen avfalling utöver emelies halv avfalling när sadeln gled.
här är i vilket fall videon när jag hoppar med Bea.