Heeelt slut.

Igår vare jobb me framsteg. 
Sen ridning me Twister vi hoppade kombination. 
Alltså hinder 1 galoppsprång hinder. 
Det gick riktigt bra.
Har hade uppenbarligen aldrig gjort det. 
Men tig de på 1 galoppsprång och inte 1,5 vilket va mitt mål. 
Sen idag blev det att ha utvecklingssamtal 09:10 sen ta de lugnt. 
Va på SURF vid 2 kanske. 
Läste igenom mapparna och gjorde ponnylistan iför fredag. 
Sen blev de lektion 1 gick bra mot slutet på andra kände jag att huvudvärken kom smygandes. 
Men de va bara att kötta på. 
Sen grupp 3 gick som de gick. 
De va första gången jag såg Twister göra som han gör när han djävlas. 
Alltså han tvärnitar ju verkligen efter hindret. 
Men efter att hon som red Twister åkt av 3ggr, vilket va tufft gjort, fick jag hoppa upp och 1 vändan fick jag mig också en flygtur. 
Men andra vändan då tvärnitade han också men då klamrade jag mig fast på halsten och på nått sett tog mig upp i sadeln igen. 
Tänkte att jag kan ju inte åka av då får han ju som han vill lixom.
3 gången så la vi ner bakbommen på oxern och då fortsatte han iallafall. 
Dryga ponny. 
Tur han i söt iallafall. 
Då fick hon sitta upp igen och ta om räcket bara för att avsluta bra.
Sen föll hon som red diva av 2ggr. 
Så med andra ord så flög barnen överallt. 
Sen blev det dressyrgrupp. 
Och va helt borta i huvudet då men det tog sig och avslutade bra. 
Blev dock kvar till 22:00
Då jag stanna och surra med Chalotte. 
Så ni ska jag gå och lägga mig. 
Är helt slut.