Grand prix och spontanhandling.

Idag blev det upp tidigt för att köra till Hippo med Emelie.
Vi kollade då på de 3 första klasserna.
Fick då de Bosse tävla och även Maja Sällström (en gammal klasskamrat)
Plus några fler vilket va kul.
Fick bara så ont i ryggen efter ett tag sittandes på dom där bänkarna.
Efter vi att vi varit på hippo rullade vi vidare mot Granngården.
Där skulle Emelie köpa sig sig en saltsten till medryttarhäst.
Då råkade jag få med mig ett par ridbyxor hem.
Själv är jag inte den som spontanköper
men när jag har funderat på attt köpa nya tävlingsbyxor och det va 70% rea.
Då var det svårt att motstå särkilt när det va min storlek.
Och Emelie som ba ja köpten ;)
Och alla som känner mig vet att jag är världens snålaste person XD
Men då dom ska kosta 819 och jag köpte dom för 246 då kändes det klart värt.
Så dessa fick följa med hem.
Dom va typ super stretchiga!
Och tänke när de lit va på rea så skulle jag kunna prova siliconskodda.
Har varit lite halv sceptiska mot sillicon då jag inte gillar att sitta fast i sadeln.
Men gillar inte häller att sitta löst så vi får se hur det går.
Sen älskade jag hur dom hade utformat Siliconet
En massa mini hästar ;)
Elegant lixom men lite kul detalj.
Med det är det för denna gång för nu ska jag ta och spela monopol med familjen!