Kan inte riktigt förstå.

Igår blev det att skjutsa hem linda.
Sedan till SURF och klippa Aria med Emelie.
Sen vare att vikariera för Rebecka som gällde.
Jag va grymt nervös äver att ha hästgrupperna i och med att det är vuxna.
Och sista gruppen visste jag vissa som kan ha en tendens att hugga emot.
Så hur gick det då.
Jo det 3 första grupperna gick riktigt bra gjorde som jag brukar göra.
Surra på konstant. 
Så dom va nöjd fick till och med lite beröm.
Och det för mig är heeeelt otroligt.
Lixom lilla jag.
Jag är ju inte utbildad eller nått.
Så det är så stort när jag får höra.
"vilken bra lektion du hade"
Det va till och med en tjej som kom tillbaka och sa att jag hade haft en otroligt bra lektion.
Och det glädjer mig såååå mycket.
Men sista gruppen som jag va mest nervös över gick väl helt ok
Fick disskutera lite mer med dom.
Men inte på ett args vis utan mer att jag inte alltid kunde se var ryttaren kände alla gånger.
Dock var det en som sa så här när jag kometerade en sak
"jag har faktist ridigt den här hästen i 1,5 år nu så jag vet hur hen funkar" 
Jag ba jaha okej då och släppte det mer eller mindre.
Men allmänt så tyckte jag det va riktigt kul.
Idag blev det skola.
Och imorgon blire jobb och hoppa Twister och det inte ha blivit nå ändingar!