Dags för en update.

Det har varit fullt upp de senaste veckorna nu när Anneli varit borta.
Jobbade sådär 13 dagar i rad men förra helgen fick jag va ledig.
Så då blev det lussekatts bakning och Pirat ridning.
På lördag och på Söndag blev det att rida pirat och hoppa Polly för peter och det gick riktigt bra faktist.
Skulle nog kunna sträcka mig till att det var bästa träningen hittills.
Hon kunde samla sig riktigt bra och hoppade upp sig otroligt bra.
Anpassade avstånden.
Tog på mig att raka henne igår och han bara börja då jag hade glömt bort att hovslagar spiltan var bokad från 1.
Och jag skulle jobba på kvällen.
Hon tyckte det var grymt suspekt dock så ville inte strässa det.
Men idag började hon värre en igår men hon var så otroligt lugn och stog riktigt stilla på slutet.
Super duktig ponny och får se om det blir det lilla sista imorgon.
Finliret lixom.
Och ska även gå på stan med Moa och träffa lilla gubben och Relios.
Och ska även rida Pirat och ha hoppträning med Polly så lär ha fullsäckat schema även fast jag e ledig.
Tack och hej för mig.