Fullt ös medvetslös.

I veckan har det varit fullt upp med mycket hästerier.
I måndags blev det e skrittsväng med Atti i skogen
Mysigt då det var otroligt fint väder i kombo med barbacka.
Jobbade även på surf på eftermiddagen.
Tisdagen därimot var det planerat att rida 3 hästar
Atti, Polly, och i hoppgruppen.
Men då Olivia smsa och frågade om jag kunde rida Pirat så blev det 4 hästar den dagen.
Red Pirat barbacka på banan och dressyrade lite, vilket gick bra.
Rullade sedan vidare till SURF och drog ut en sväng med Atti.
Plockade upp tempot en aning och tog dressyrsadeln.
(har bara ridigt barbacka annars)
Tycker att hon får så mycket bättre framåtbjudning barbacka.
Sen blev det att mocka och fixa allt till Polly och Atti.
Inväntade då Moa som skulle komma med mat och filma när jag red Polly.
Så när Moa landat på SURF sadlade jag på Polly.
Red lite lätt och lände mest på henne då de va andra gången jag red henne.
Trevlig ponny som känns som en Mia häst.
Tror det kan bli riktigt bra med lite tid.
Sen blev det temporidning med Twister vilket gick bra.
Onsdag var jag lite lätt mör i kroppan.
Fick då agera visningsobjekt till Rebecka och visa skänkelvikning med Aria vilket gick bra även fast jag va nervös.
Sen for jag ut en sväng med Pirat i skogen en riktigt mystur.
På torsdagen så blev det att prova "hoppa" Polly
Fick rulla på ett kryss psom kanske låg på 20cm kanske till och med 30cm.
Men om jag ska vara ärlig så har jag aldrig varit med om en ponny som laddat så mycket inför ett hinder.
och varför inte överhoppa nå kopiöst förta gången också.
Men efter att rullat på det ett par gånger så blev det bättre.
Sista gånge blev det riktigt bra.
Snackade även om att jag skulle få tävla och träna henne vilket vore super kul!
Igår blev det att jobba 7-10 och sedan även rida igenom Billy for en vända ut i skogen då han typ frustade 90% av tiden.
Så han var lite lätt nöjd.
Efter det blev det att hålla lektioner vilket gick bra.