Nu tar det fart.

Ja nu så börjar ridningen ta fart påriktigt.
Även fast jag blev sjuk i måndags så har jag ridit ovanligt mycket,
Kanske inte det mest optimala men är man tjurskallig så är man.
Skrittade ut en vända med Mackan i måndags mysigt barbacka på hack kravlöst.
Snackade även med en tjej som har en ponny som står i privat delen.
Så skulle rida hennes ponny idag.
Igår så blev det en lugn tur med Atti i skogen då jag som sagt var sjuk.
Sen var det så att jag var uppskriven på Billy med då snackade jag med Frida som vi hade som vikarie om ett ponnybyte.
Så fick byta till Cahill då Billy kräver väldigt mycket av ryttaren och Cahill kan man åka ganska mycket häst på.
Så efter att Moa övertalat mig om att ta en värktablätt så satt jag upp på Cahill och det gick riktigt bra.
Har fortfarade grymt svårt att se avstånd men utöver det gick det bra.
Moa var ju till och med där och filmade ju kan ju bjussa på en film.
Känslan genom hela passet var bra och fick faktist en del beröm av mina med kamrater.
Vilket alltid är lika kul!
Avslutade även på en bana på 90cm.
 
Så fick även erbjudandet att rida Polly på tisdagen men då de jag pratade med avrådde mig 
och jag faktist borde jobba med att bli frisk och inte bara roa mig så stod jag över.
Sååå hur gick det nu med Ponnyn vid namn Polly?
Jo Hon var trevlig lite mycket humör vilket man kan jobba igenom.
Lite spänd och lite kort i steget, men blev riktigt trevlig efter en stund. 
Skulle tro att det kan bli en riktig Mia häst.
Ska rida henne på tisdag och käna på henne lite mer och även hoppa henne till veckan vilket kommer bli spännande!
och grymt roligt!
Moa skulle även filma och fota lite på tisdag så då blire nog lite uppdatering här.