Tugga grus.

Ja om jag ska vara ärlig så är det fullt upp.
Red Pirat, Atti och Allan i måndags vilket gick bra.
Tisdag var det rida Polly och hoppa Cahill.
Gick rikdigt bra med Cahill sålänge bommarna låg på marken eller sockerbitar.
Men när hinderstöden kom fram så vill min hjärna inte riktigt funka.
Men sammanfattningsvis duktig ponny mindre duktig ryttare.
Igår blev det ut med prolympia eleverna i skogen vilket gick bra.
Glada miner vilket är grymt kul.
Körde lite cavaletti med Atti sen.
Idag blev det ut med andra prolympiagruppen och även dom var grymt nöjda vilket va kul.
Sedan blev det ut en skrittsväng i skogen med Atti.
Imorgon blire att rida Polly innan vi drar iväg till vännäskurs då jag även ska rida där.
Sen blire hoppning för mina elever.
Lördag ska jag hoppa Polly och på kväller blir det äta ute med släckten.
Söndag blir det att rida Pirat och ha Annelis lektioner.
Så som sagt fullt upp riktigt kul!
 
#1 - - Fia:

Lite nyfiken på varför man inte sänker hindret istället för att låta han snubbla över hindret flera gånger?
Skönt att ni inte gick omkull iaf, såg lite otäckt ut där.

Svar: Bra fråga, då höjden inte har varit vårat problem utan min avståndsbedömning så tänkte nog inte instruktören just på det just då, dessutom är vi 6 ryttare som rullar på det efter varandra vilken också kan ha påverkat :) Kan säkert också finnas fler faktorer som ledde till att instruktören inte sänkte :)
Mia