Sååå kast.

Ja idag vare jobb 12:30 då det bara var 1 som kom red vi ut.
Jag tog Porter och hon som kom tog Olric och det gick då bara bra.
Porter ha som blivit ganska trevlig.
Sen var det där med hoppgruppen.
Jag och Emelie börja bygga fram eftersom att ingen annan gjorde det och det skulle ta ett tag.
Men jag kan ju säga att det tog ett tag innan någon kom och hjälpte oss.
Sen till ridningen.
Det kunde gått bättre kan jag ju säga.
Men skyller inget på Twister.
Skyller 50% på den för lilla sadeln och resten på att jag hade spöt i fel hand.
ÅÅÅÅÅ jag blir så frustrered på mig själv.
Skulle jag haft spöt i vänster hand och lakt på det när han inte ville lyssna på min ytter skänkel.
Då hade ju garanterat bogen gommit in och det hade nog gått att svänga.
Gjorde många tabbar idag och det resulterade i en katastofisk bana.
MEEEEN Twister va så grymt fin när jag red fram och av honom.
Inte alls lika stel som han brukar kunna va.
Men att samla upp galoppen tyckte han va jobbigt.
Det syns ju även på ett av klippet att jag lägger på spöt på högerbogen och han fryger iväg till vänster så vid den situationen hade det varit bättre om jag låtit bli.
Men men lätt att va efterklok.
Sen hjälper det inte att jag typ stänger av hjärnan när jag hoppar.
Lixom allt Anneli säger kommer in genom ena örat och ut genom andra.
Måste börja lyssna när jag hoppar XD
Men som sagt fram och av ridningen va han då bara trevlig under.
När jag längde tyglarna när jag travade av sänkte han bara huvudet ytligare vilket va bra.
Duktiga ponnyn som drev mig till vansinne idag.
Tro mig jag är inte jätte stolt över videon.
Men om typ 2 år kan jag kolla tillbaka och tänka 
Gu va dålig jag va.
Och se hur man utvecklats.