Med jämna mellanrum.

Det är långt mellan gångerna jag skriver häsr men sånt är livet.
Så vad har hänt dom senaste veckorna?
Jo Grabbarna var upp v.31 då dom fick hänga med mig på surf 06:00 då jag skulle jobba.
Vilket va kul fick upp dom på en häst var och allt.
Annars har det varit jobb till största del. 
Jag och Linda åkte ner till Sundvall och var sällskapliga där och deras familj är så himla trevliga.
Super gulliga.
Linda var tvungen att dra hem på söndagen då hon skulle jobba på måndagen men jag stannade till Tisdagen.
Blev då hem och få en realitycheck, fick en del gnäll av mamma, en del tjat osv.
Sen hade jag taggat ridningen då jag tänkte att Anneli varit smart och snäll och satt mig på Mustachen,
Men icke sa nicke blev Billy istället.
Men som vanligt gick det ändå bra.
Visar att ponnyn kan.
En av tjejerna var jätte gullig och sa att jag var riktigt duktig och att hon aldrig kunnat göra det lika bra.
Det tog i hjärtat då jag var lite less.
Sen blev det ridning igår fick vara prov docka och rida up med nya hästen corinne hon var faktist grymt trevlig.
vi gjorde till och med ett par flygade galoppbyten efter skogsvägen ;)
Då jag snackat med 2 tjejer innan så skulle dom se till att jag skulle få prova Muchen
(den gruppen får välja hästar)
Så hade jag ännengång taggat upp för att prova Mustachen men vad händer då?
Jo en annan tjej hade tagit han så jag skulle istället få Fabian.
DEt är ju inget som hällst fel på Fabian, men just det att jag förväntat mig en sak och får en annan.
Prinsipen lixom.
Så red Corinne 30 dressyr.
Och då vi skulle och bada sen så bytte jag till Fabian då den nya hästen sa vara tittig och rädd för vatten.
Kändes inte som världens bästa idé då.
Så badade med Fabian och det gick ju bra.
#1 - - Klara:

Ordinarie medlemmar i kombigruppen får ju välja hästar först, om man köper en lektion får man ta den/de hästar som blir över, så har det alltid varit :)