Sista kurstillfället.

I helgas var det sista kurstillfället och det var då trevligt.
Bra lärdommar och mycke gosaker ;)
Hoppade även in som vikariat på söndags häst istället för Rebecka.
Första gruppen va då allt för gulliga då dom frågade om dom skulle få ha mig fler gånger.
Sen igår blev det ridning av Lillan, Allan, Mónica och Billy.
Lillan 
Gick förvånansvärt bra faktist, Vi for ut en sväng längs med en väg där vi travde och galopperade.
Hon brallade faktist bara 1 gång.
Dock vill dom att jag ska med nån gång på någon westenträning och då är ju problemet att den börjar 19:30 på onsdagar.
och hur jobbar jag?
Jo Onsdagar 16-19:30, Inte så passande.
Därmot så måste jag kolla hur det ligger till med hoppträningarna på SURF.
För jag hade tänkt fundera på Peterträningarna dock är ju den på häst på ONSDAGAR.
Inte bra asså.
Aladdin
Det är en tjej på tisdag dagar som brukar rida men då hon inte har fått 1 sak godkänd så får hon inte vara med.
Så då satt jag upp henne på Allan i typ 15 min bara så hon skulle få sitta på en häst.
Så hon blev väldigt glad.
För hon åker endå till surf för att umgås med sin grupp och mysa med hästarna även fast hon inte får rida.
Sen är Allan väldigt mysig, Grymt stabil och även nu nyduschad så nu ser han fräch ut.
Mónica
Igår var det exakt 2 veckor sedan hon sattes igång och hon har då hållt änsålänge :)
Hon är ju rätt så rolig den damen.
Skrittar änsålänge mest men travar även lite.
Billy
Skulle ha Bea igentligen i hoppgruppen.
Men då 1 tjej i gruppen ha kämat med billy och enbart behövt fokusera på att få galopp typ så frågade jag om hon ville byta vilket hon gärna ville göra.
Så då blev det Billy bus.
så jag kan sammanfatta passet såhär, Räser ponny-soppatorsk, helt ok.
Överraskade även ridläraren över att Billy faktiskt kunde hoppa ;)
Idag blire att rida Allan, Mónica och sedan ha lektioner.
 Billy en bild av Evelina.