Nya grejs.

Så igår får jag till Olivia  då vi for ut med Pirat och Sjina.
Det var vett intressant.
Gick bra tils vi kom fram till SURF då det var tävlingar där.
Då blev hon AS stressad och  stressade nästan heeela vägen hem.
Men annars va hon då bara snäll :)
Åkte sedan till hööks och köpte detta.
En reprimma
(Som jag sedan var tvungen att lämna tillbaka då den var sönder så kommer få en ny då dom har beställt efter fler)
Och även karleds skydd så nu skommer hon inte s´lå sig längre! :D
Följde sedan med Erika ut på en ridtur.
Aurora va as duktig och lugnt :)
Red även på hackamore för tredje gången så det kändes bra.
Idag blev det att fara på hööks ännu en gång men denna gång med Emelie.
Köpte då ALLT detta.
Fast sadelgjorden och stiglädren i svart :)
Idag fick jag även låna Annas (en tjej i stallet) Nova bett då jag har velat prova det på Aurora.
Det gick facktist riktigt bara förutom att hon hade nå spec ryck i ett visst hörn men annars så.
Tror hon tycker det var skönd med nu sadel.
Hon kunde lixom sträcka ut benen ;)
Här är några bilder som Emelie tog.
Dock glämde jag systemkameran hemma ;)
Så är lite halv taskig kvalla ;)
Diktig pålle får jag bara påpeka denna bild den är väääldegt suddig och så men STEGET!
Tror att det är sadeln som ger att hon får så pass mycket bogfrihet att hon värkligen kan sträcka ut benen!
#1 - - Olivia:

Vad bra hon trampar under sig!

Svar: Tack! Jo hon är så fin. :)
Mia