Fuck You

Fuck You säger jag bara till alla IDIOTER som bara MÅSTE smälla av raker före 12slaget.
FUCK YOU säger jag bara börja kl16 är inte ok. 
Inte hinner min hund gå ut och kissa före det och klara sig hela jävla natten. 
När väl dom där idioterna börjar då kan dom inte bara smälla 1 nä utan 10 gärna utspritt mella 1 min och 25 så man vet aldrig när dom kommer. 
Finns inte en chans att min hund tänker kissa ute när det smäller vilket brukar sluta med att hon kissar på sig inne efter hon har fått sitt lugnande. 
Jag kan ju inte ge smulan sitt lugnande för tidigt för så håller det till 12 slaget. Och låt oss va ärliga man håller på till långt efter 12. Så smulan ligger nu avnockad(pga lugnande) under tvbänken med fetvadd i öronen pluss en handuk knuten runt huvudet för att hon ska höra så lite som möjligt.
Så om inte IDIOTERNA hade funnits kunde jag ha gått sistsa promenaden nu kl 21 och sen gett smulan en mindre mängd medisin just före 12 och kunna förbereda men neeejdå.
Så FUCK YOU idioter och jag vet ju att smulan inte är den ända!
Så då har jag fått skriva av mig lite.
Tack och bock.