Nya ställen.

Idag har dagen varit som vanilgt förutom att jag och Erika for ut en sväng för att utforska nya vägar.
Iallafall för Aurora ;)
Men hon var väldigt spänd i början och tacktade en del med halv vägs bev hon kolugn och vi provade både att trava och galoppera vilket bick super! Så Arre var då bara super duktig.
Men hur som hällst så har jag ett dilemma.
Jag har tänkt köpa.ett träns.då jag just nu lånar Lailas men jag vet inte vilken jag ska ta.
Detta:


Som är lite billigare men har fått lite sämmre recensioner eller detta:

Som har fått väldigt bra feedback. det skiljer ungefär 150-200kr mellan dom vad tycker ni är snyggast.
Kommer i varje fall köpa ett svart.;)
#1 - - Emelie:

Läste kommentarerna till den första men den tycker jag är finare. men den andra verkade få bra omdöme så den nedre ;)

#2 - - Olivia:

Den nedre :)