Nonstop.

De 2 senaste vekorna har det varit så fullt upp.
Grymt mycket jobb och även en del ridning men kul har det varit.
Föhoppningsvis lugnar det sig lite komande veckor.
På teoriveckan så fick jag möjlighet att rida på Peterclinicen med Twister och Aria och det gick nog bra.
Det gick ju inte dåligt iallafall ;)
Över förväntan lixom.
Twister hade jag ju gruvat mig för men han skötte sig och jag slapp få mig en åktur.
Aria alltid en fröjd att rida.
Torsdag var det också clinic ridning och då markarbete med Billy och Csodás,
Vilket även det gick över förväntan.
Och en del jobb på det och att jag var Pollyvakt.
Så hade då inte lite att göra iallafall.
Söndag var det Peterträning och det gick då bara bra.
Polly hoppade allt snällt även om vi skulle ha omhoppningssvängar.
Hon stoppade på sista hindret då tog vi om vägen 
(en betydligt bättre väg)
och då var det inga problem.
 
I veckan har nya schemat kommit och även då varit fullt upp.
Satt upp på Molly för första gången på ett halvår i torsdags och det gick då bra.
Sen har det varit lite annurluda i helgen.
Fick möjligheten att hoppa mustaschen/pantern för Ted vilket var grymt kul.
Provade sitta upp lite snabbt på han på fredagkväll då jag har suttigt på han 1 gång tidigare i skogen.
Provade första med bett och han var så ständ i överlinjen så fort man tog tyglarna.
Han gick som mer uppåt en framåt så bad moa hämta hacket.
Har ju låtigt en av mina fredagselever fått prova rida han på hack tidigare och hon har då fastnat för det.
Och om jag får säga det själv så blev det en helt ny ponny.
Så mycket mer possitiv och framåt.
Så körde på detg för Ted också.
Och om jag får säga det själv så tycker jag det gick ganska bra.
Även denna gång långt över förväntan.
Sen blev det att hoppa Polly lite på kvällen och även det gick bra.
Ska ju hoppa henne för Lennart Lindelöw på måndag så det ska bli spännande.