fult upp

Hej jag har varit hos Nina från i söndags så det är därför jag inte har lackt in något inlägg i går.
Jag och Nina badade på Vännäs badet i mondags och senare på kvällen så köpte vi en Monster var

den var riktigt god fast Nina drack upp sin först så hon bara tjatade om att få min men det fick hon aldrig.
I dag har det hänt ganska mycket till att börja med så fick jag komma hem och då åt ja kyckling paj (jätte gått).
Efter det skulle jag på SURF min ridskola och då fick jag den här
Bara för att jag har hjälpt dom några gånger under terminen.
Sen så kollade jag vilken häst jag hade fått.
Efter det skulle vi ut och då såg vi en huggorm och alla hästar vart rädda.
Fast det gick bra =P
Sen for jag till mormor eftersom att mamma och Jojja skulle på Maxi.
Efter det så for jag hem och då satt jag mig vid datorn och började blogga...
och här kommer en bild jag har talgigt själv

Den tog jag när jag och Nina var på stan...
Föräten vad ska ni göra på midsommar jag ska i alla fall till mormor och morfars stuga på dan sen ska Jag hem och då kommer Maria (Kiras matte) och hennes kille och Marias syster med sin kille och då ska vi grilla grillspätt.
Och Maria tar med sig sin husvagn så hon och sin kille ska sova där.

Här kommer en bild på mig som Nina har tagit:
'
vi hade riktigt roligt.
#1 - - Niiina:

fiin Bild !!<3

Kul Xp

(Inte för att jag vet vad...)