29/10-2012

I fredags hände en helt otrolig sak vi fick tårta på skolan :O
Muuuuums :P 
Men på lörag så skulle jag åka buss till stan för att fara och rida med då missade jag bussen men det skulle inte duga nä, jag fick värdens största skavsår så det var aldeles blodigt i skon uch.
och sen när jag hade sjöljt av och så gick jag och satt mig vis datorn och sedan efter ett tag skulle jag upp och hjälpa mamma och såklart ska det börja blöda igen, det var ganska fult för jag märkte det inte för en jag såg blod  dropparna på gålvet :P
på Söndagen var jag ut med GG och Iza och det var trevligt :)
På kvällen så säger jag då det Kajsa kan värkligen visa när hon njuter ;)
Och vi håller på att bygga  om här hemma så såhär ser mitt vardagsrum ut 
Ja idag har det varigt ganska lugnt så jag passade på att se hela sesongen av The Legend Of Korra hela hade ju inte kommit på svenska så jag passade på att se den på engelska och tyckte det var riktigt bra förutom att det gick lite för fort allting det var ju bara 12 avsnitt men annars tyckte jag den var toppen lite kul  att de gamla karaktärerna från Avatar The Last Airbender :D
Den får 4 lila pluttar av 5 möjliga ;)
Mest på grund ut av att det gick för fort om man hade drygat ut den till 15 avsnitt hade den fått 5 lila pluttar  :P
Toppen bra ;) värd att ta sig tiden att se :D
#1 - - Emma:

Fin design :)

Svar: Tack :)
Mia