Lördag 27 april 2013

Har inte blivit så mycket uppdaterat i veckan då det har blivit ganska sena kvällar.

Så tisdag var jag på skolan och for sedan på stan med Sandra och Emma där vi åt middag

Köpte även då min avslutnings klänning 

For sedan på body pump

Sedan blev det hem och duscha se på tv i typ 30 min

Sedan blev det att je en av kisseungarna mattillskott då den inte fick i sig så mycket han behöver

Förrestan nu har vi döpt dom också så dom heter

Piff, Puff, Pipen och Pinglan

Alltså 3 killar och en tjej

I onsdags hade jag tre nationella

i engelsk läsförståelse

Och engelsk hörförståelse

Och svenska muntligt

Sedan skulle jag skjutsa Emma till stan på moppen

Men det slutade med att Emma fick gå från kyrkbron  

Då en rem hade gått sönder så bakhjulet inte snurrade

Så morfar kom med hästfinkan så åkte vi hem till mormor och morfar

Då kom mamma och skulle kolla och fixa lite på moppen

Emelies mamma fick hämta upp mig på vägen från jobbet

När jag kom till Emelie så bytte jag om till ridkläder

Och då åkte vi till SURF

Fick ha Sigma igen och hade även vikarie

Gick faktiskt riktigt bra då hon bara var lite tjurig i början

Det är bara trist att det inte är någon ridning nästa vecka

På torsdagen så var jag i skolan som vanligt

Sedan bar det av till mormor och morfar då jag for ut med Pucken

Har var så himla fin lite lätt på fötterna och bestämde sig för att inte gå typ tre gånger

Men annars var han skit fin

Sedan blev det middag hos mormor och morfar

Fick sedan skjuts av min moster till träna där jag, Linda, Emelie och Nina

Körde body Combat och body balance

Drog dock över typ 20 min så mamma blev inte liiite sur heller

På morgonen på fredagen så vaknar jag av att Linda säger

Jojja (min styvfar) är och hämtar Åsa (min mamma) på akuten

Så det visade sig att mamma hade fått njursten och urinvägsinflammation

Inte kul

Men fick fara till skolan och därefter

For jag till träna där jag mätte upp Linda på träna

Vi körde sh’bam

Sedan blev vi hämtade där av min halvsyrra Sara

Så vi for hem och åt en gomiddag

Sedan blev det att se på let’s dance

Sen åkte Sara hem och alla gick och la sig

Så idag har jag ätit frukost

Suttit vid datorn och inväntar skuts för att fara till mormor och morfar för att åka ut med Amir pojken :D