Riktigt fullt upp och riktigt dålig uppdatering.

Dom senaste veckorna har det varit RIKTIGT fullt upp.
Från att jag skrivit senast så har jag
varit kattvakt, ridigt igång en del SURF hästar, varit ridläger ledare och själv varit på läger.
Så det har varit tidiga mornar och sena kvällar.
Red igång Csodas 
Crazy Kate
Coffee Time
Lyckades även trycka in ett par pass med lilla Didde.
Red även cahill en del innan jag åkte förra lördagen och han är ju sååå fin!
Läger ledare var jag ju också vilket var riktigt nervöst.
Vill ju göra mitt bästa så barnan blir nöjda.
Men tror dom igte tyckte att det va en total katastrof iallafall ;)
I lördags alltså den 8 så bar det av för mig med lilla blå till GRällsta ridcenter.
Alltså en 7-8 timmars biltur.
Väl framme möttes ja av trevligt folt och fint väder.
Dag 2 fick jag provrida en liten häst vid namn Farsa vilket inte klickade så bra.
Fick då byta till Sina vilket va bättre.
Blev 2 ridpass per dag efter det. 
Under veckan har vi haft underbart väder det regnade bara 1 dag.
Det var även den dagen jag lyckades åka av.
Min super snygga avfallning
Så smidigt alltså.
Rev inga bommar eller något och Sina stod kvar.
Skit kul.
Vi provad även att ta bort nosgrimman och då gick Sina så mycket bättre.
¨Sen for vi och plaskade lite med ponnysarna och det tyckte Sina va super kul.
Även fast vi bara doppade benen på hästarna blev jag dyngsur.
Sina va värsta sjöhästen.
Sen på fredagen blev det en stilhoppning och då blav man 3:a.
Helt ok med take på hur dåligt jag ttyckte det gick .
Sen blev det Avslutnings hoppning igår och då  blev det att hoppa samma bana igen.
Det gick omöjligt ännu sämre.
Årkade inte driva hela vägen in till mål så blev dett antal konstiga avstånt till hindren.
Men framhoppningen och sista linjlen gick riktigt bra!
Men Sammanfattningsvis så var det en riktigt rolig vecka med trevligt folk och gullig polle.
Här är ett par bilder.