Gårdagen.

Asså gårdagen.
Den började med att jag va på sjukan 10 i 9 för att kolla upp hörseln.
Den är då lika dålig som den alltid varit.
Eller dålig och dålig.
Jag hör väldigt bra så länge det är tyst runt om.
Så fort det låter runt om så hör jag inte bra, då blir det som ett mummel och jag kan inte riktigt urskillja ord.
Efter det blev det en sväng till Maxi och köpa sista julklappen.
Sen hämtade jag upp Evelina på stan, och vi rullade till SURF.
Då fotade vi Lillagubben, Diva, Billy, Cahill, Bea och Relios.
Tog en fikapaus där i mitten med personalen.
Sen när vi gick runt i stallet så var Frida där och då bad hon oss om hjälp då hon skulle ha lite markarbete/hoppning med Mackan.
Vilket såg fint ut.
Sen fick JAG hoppa upp en sväng vilket var väldigt ärande.
Vet ju att Frida är väldigt mån om sin pålle. 
Men han va då bara fin.
Våga inte riktigt rida.
Men sålänge man travade runt så gick det bra.
Och galoppen.
Den var hur kul som helst.
Man kunda samla han sååå mycket och sen bara slappna av och han bara flög fram.
Riktigt Rolig ponny som om man fick rida han ett par gånger till säkert kunna lära sig mycket av!.
Sen blev det att äta middag.
Såg då att jag skulle ha Bea.
Och då Bea inte riktigt matchar mig som ryttare.
Framförallt inte i hoppningen så bytte vi till Fille.
Men då inte Hanna kom så tog jag Molly istället.
Vilke va ett väldigt bra val.
Det gick riktigt bra.
Vi va även dom ända som tog oss över 120!
Vilket var typ 20 cm högren än det högsta jag hoppt innan!
Så roligt!!
Så jag är då riktigt nöjd.
Sen blev det även bestämt att jag ska trimma Billy 30/dec till 2/jan.
Och en sak till som är på g är att Frida uppenbarligen hade rekomenderat mig till 1 tjej i globenstallet.
Som ville att jag skulle provrida hennes häst.
15 årig gammal Travare såå vi får se hur det går ;)
Det blir då av i helgen iallafall.
Så nu blev det full rulle.
 här är vår hina runda med Mollan.