Hoppning gånger 2.

Idag blev det jobb me framsteg.
Sen blev det att prova sadel på Twister.
Jag och Anneli provade min sadel på Twister och den låg heeeelt ok.
Men jag ska kolla med Erika om jag kan låna hennes kopparjärn som är 1 snäpp bredare.
Men hoppade typ halva lektionen me min sadel vilket gick bra.
Tyckte att han var mycket mer uppmärksam för vickthjälperna vilket alltid är najs.
Men idag va HAN riktigt duktigt pigg, vaken och me.
Vägra aldrig och rev typ 1 hinder.
Då han typ ba "jaahaa jag skulle ryfta på fötterna"
Men va tvungen att byta tillbaka till Twsisters sadel vilket inte va de bästa.
Men men lite ryttarmissar men kännslan va riktigt bra.
Sen va det av Twiste och upp på Bosse.
Och snacka om skillnad.
1 travsteg på bosse va typ 4 på Twister tidsmässigt.
Så tyckte varje steg gick såååååå långsamt.
Och om jag får säga det gjälv va Bosse lika seg som sirap.
Asså gu så seg reaktionsmässigt han va.
Kunde tyck baka på han och efter 3 sec fick jag en liten reaktion.
han lev dock lite sur nån gång nä ja la på spöt.
Så nå blev de nå backutsprång.
men som tur var det inga stora.
Men i övrigt va det kul att för 1 gångs skull få hoppa lite högre!
Hoppade ändå 1m.
Eller 1,05 men rev de så säger 1m ;)
Rick inte riktigt fram han även och jag satt och kicka som en liten unge på hans rygg.
Aja här är iallafall den underbart hämska och sega ritten ;)