Jobb och sena kvällar.

I onsdags va de lugnt tills att Ebba skrev och undra om jag skulle köpa hennes lektion.
så skulle ha Porter men då han va utan 1 sko så fick ja ta TT då han behövde ha nån som verkligen fick fram han.
TT och Nixon är ju dom 2 av ponnysarna jag kan rida men inte ridit.
TT va inte som jag hade tänkt mig.
Jag hade trott att han va super seg då han annars gått i dressyrgruppen har hon som ridit honom alltid varit så långsam, Trodde även att han skulle va väldigt smuk i sidorna.
Om jag ska va ärlig så va han inte så seg.
Men därimot lite motvillig i början och aningens stel i sidorna.
Men eftersom att passet gick så blev han allt trevligare.
Han jobbade på bra även fast det va jag som satt på.
Sen torsdagen blev det skola.
Smet lite tidigare från historian, for då till SURF för att ha lite hästlektioner.
Vilket gick bra.
Red sedan i kombigruppen fick dock ha Börje.
Tycker Börje är lite väl tung för min smak.
men vi gjorde nog nån verson på galopp piruett iallafall.
Gjorde samma övning som i hoppgruppen när jag hade Aria.
Idag blev detskola till 15:05.
Då jag hade matte som sista lektion så hade vi ett delprov kl 15:00.
Men då de ba är på 3 frågor gick de fort va jag och min klasskamrat som va klar först.
(Matten har vi slagit ihop flera klasser även kallat individuellt val)
Men såklart är det nån av dom lite mer korkade personerna som skulle gnälla.
Hur som hällst blev det därifrån och till SURF för att försöka klura ut ponnylistan.
Alltid lika svårt.
Sen slänga i sig mat och byta om, för att gå ut i ridhuset och fixa mitten delen.
Sen drog jag igång med lektionerna vilket gick bra.
Duktiga elever.
Sen fundera jag på om jag jag va med i dressyrtävlingen.
Men med vem?
Twister eller Cahill
Det är frågan
Vad tycker ni?
Twister är den jag rider varje vecka och därav kanske kan lite bättre medan 
Cahill va så grymt fin som jag kommer ihåg honom, men va länge sedan jag red han.
MEn annars är det då lugna puckar i helgen.
Bild från surf.blogg.se