Lånedator.

I fredag va jag och lämna in min dator hos datatecknikern.
Så tills idag har jag varit utan dator.
Därav den dåliga updateringen.
Så nu har jag en lånedator.
Vad har hänt då?
Torsdag vare fortet med klassen och sen lektioner.
I fredags vare skola och sen ha letion och då vare Barbacka/Utan stigbyglar.
Jag då blev det 3 avramlingar. 
Men ingen dog som tur var.
I helgen har jag tagit de lugnt.
Va in till SURF och klippte Coffee med Evelina och Moa.
Måndag vare Skola och sen stan med Linda.
Kollade på lite halloween kläder.
Detta fick då även följa med hem.
Ett par jeans från bikbok.
Lyckades fynda riktigt.
Gick igentligen på 499.
Meeeeen betalde 199 för dom, 100 rabatt plus ett precenkort på 200.
Och sen blev det faktist att köpa lite smink.
Jag som aldrig har smink.
Men blev bara en BB-cream, ett puder och en nattkräm.
BB-creams sägs ju va bra för huden så tänkte mig prova.
Sen på tisdagen vare första dagen i bageriet.
Blev då matbröd, bullar och winerbröd.
Lämnade lite på SURF.
Så hoppningen i tisdags gick ju inte optimalt.
 Han va ju så GRYMT trevlig förra veckan.
Men denna vecka va det handbromsen och han hade värkligen INGET sug mot hindren.
Blev liiiiiite bettre i mitten och kanske en aning mot slutet.
Men fortfarande inget sug.
Åkte av en sväng då han stannade efter ett hinder om sadeln åkte fram reält.
Andra vändan Va jag mer med så fick had sig lite smisk när han tänkt atanna andra gången.
Så då åkte rumpan in och huvudet upp.
Sen va det sådär lugnt med stöt.
Sen blev det lite halvkaos men nya tag näst nästa vecka.
Får se om det kommer upp nån video indag eller nån dag framöver.
Onsdag vare lugnt.
Idag vare prov i religion prov och sen for jag på träna och träna lite.
Imorgon blire tandläkare, Historia och matte prov, sen SURF.