Häst och skola.

Ja i fredags vare att ha ridgrupper igen och då red jag ut me de första 2 grupperna. 
Och det gick då bara bra. 
Emmeli sa att det var jag som var tvungen att ha molly. 
Och hon va så fin. 
Riktigt lugn och sansad. 
Gr 3 fick göra en av mina favorit övningar. 
I söndags va jag på förvisning med Laila  
Och sedan kollade jag in Annelis ridgrupper. 
Då jag ska ha dom när Anneli åker till Rhodos. 
På måndag blev det skola 09:15-11:45. 
Åkte hem och efter middagen till surf för att filma Emelie. 
Tisdag blev det att följa med Anneli till hippo och kika hur det var där med hennes häst Gina. 
Och oj hon va då väldigt annorlunda. 
Men gick bättre mot slutet. 
Hittar man knapparna blir hon säkert riktigt fin. 
Sen blev det till stallet. 
Och ut med Didde galoppade över 3 galoppbommar vilket gick helt ok. 
När han väl höll galoppen. 
Onsdag blev det lugnt. 
For ut med Didde i skogen vilket va mys. 
Sen for jag och träna, efter det till surf och skriva löneraport. 
Idag va de skola 8:20-15:40. 
Sen plocka lite blåbär.