Lite skillnad på 1 månad.

I fredags vare lektion vilket gick bra ;)
Emelie joinade även i kombigrppen och hade Kate och höll sig även denna gång icket i sadeln hela passet ;)
I lördags kom Emelie till mig och vi slappade,
Trevligt verre.
Söndag blev det Stanley och då Emelie följde med så blev det lite film. 
Dock glömde vi kameran så en del är filmat åt fel håll och dålig kvalla men det blev filmat och det är huvudsaken.
Tänkte ta lite film från provridningen och från igår så får ni se om ni tycker de e någon skillnad ;)
Sen for vi på Hööks och jag köpte mig 6 par sockar då mina ridsockar har gått sönder.
Så nu har jag då så de räcker ;)
Här är videon :)
Den första och den näst sista är från provridningen.
Resten är från igår.
Gillar när jag säger
"nu blev jag ofokuserad och Stanley Ba då är jag också Ofokuserad och då blire inte bra"