Som vanligt.

I veckan har det som vanligt varit fullt upp.
Hoppade Bea, TT och Bosse.
 Både Bea och TT var riktigt duktiga medan det gick mindre bra med Bosse.
I helgen har vi även haft övernattning vilket blev lyckat.
Sen Red jag Kate igår och jag säger då det Dressyr med den hästen är INTE min grej men annars är hon väldigt go.
Idag blev det hoppnig med Bea därimot ingen filming denna gång men det gick lika bra.
Hon va framme och med på noterna.
Kom lite konstigt på 3 kombinationen.
Kom konstigt på första som lädde till en hämsk 2 så jag halvt tappade tyglana,
Hoppade då sista hindret med 1 hand men det gick bra det också ;)
Jag har även varit och Ridigt och provridigt en häst vid namn Lillan.
Tanken är då att jag ska få hoppträna och tävla med henne,
Men det är ett 5 årigt sto som även rids Western.
Så vlir en del brall och även en del error i min hjärna då man använder olika ljud.
T.ex. så bromsar man genom maraobu M;et och 
"klick" djudet man gör är backa istället för frammåtdrivande.
Så vi får se var det leder.
Sen var jag även ut med Pirat vilket var riktigt mysigt!
Här är iallafall Bea, TT och Bosse från förra veckan.
 Bea
Tea Time
 
Bosse.