Frågan var...

Har ni någonsin hört frågan 
Vad är det bästa med hästar och ridningen enligt dig?
Den frågan har jag fått och höra många gånger.
Och svaret enligt mig är alltid lika intressant.
Alla har sin egen synvinkel till varför dom gör det dom gör.
det bästa enligt mig är,
Det allra bästa med hästar enligt mig är det starka bandet man kan få med en individ som har en egen vilja, att man kan hitta sin själsfrände som man kan lägga sitt liv i deras hovar. För det är precis det vi gör när vi håller på med hästar riskerar livet. Skulle hästen bestämma sig för att gå till ”attack” är man körd. MEN då kommer grejen hästar är sådana underbara individer som har ett så öppet hjärta och sinne, så vänliga. Att det spelar nästan inte någon roll vad man gör dom älskar en ändå. Det där extra lilla kemin man kan få med den där lilla extra speciella hästen är helt magisk. Precis som med människor passar man inte energi- och teknikmässigt med alla, men när man väl hittar den där hästen då allt faller på plats och allt kommer naturligt då finns det INGET bättre. Det är därför jag har börjat och fortsatt med hästar och ridsport.
JAg har tänkt skriva det här ganksa länge nu men inte blivigt av ;) 
Men men annars då?
jo hade lektioner i ons och fre.
Red Stanley i ons.
Red då barbacka hela passet och han va då bara trevlig prvade Applebettet.
Och det funkade han då bara bra på tränade öppna och skänkelvkning. 
Mycket böjda spår och tog även 1 trav i varje varv
Därimot bara en kortsida men en då.
Det var dessutom trav ;)
Så det tar sig.
Blir att rida honom imorgon också och även soklstart.
Här är en fin öronbild med Stanley ;)