Ingen tid över.

Den senaste veckan har det varit full rull från morgon till kväll därav den dåliga uppdateringen.
Ungdosledar kurs förra helgen, vilket tog mycket tid därefter blev det SURF vara social med Moa och rida Cahill.Måndag vare skola sen att vikariera för Anneli.
Tisdag var jag ledig och tillbringade dagen på SURF Sen blev det att Hoppa Calle i hoppgruppen Men halvägs igenom fick jag ta in honom då han fick alldeles för ont i ryggen av sadeln.
Passade då på att mocka åt ponnysarna och hästarna.
Hoppade han även tis före och då filmade 2 tjejer vilket va var jätte snällt.
Ons var jag även ledig men tillbringade dagen på SURF och vilkarierade även då men denna gång för Emmeli.
Nu kommer det även bli så att på grund av schema ändringar och att en av ridlärarna ska gå ner på tid,
Så kommer jag ha de 3 första lektionerna.
och Linnea dressyrgruppen.
förra veckan vikarierade jag även för Emmeli ons & tors.
Så igår vare skola då vi gjorde praliner och sen blev det plugg med Christina hos henna.
Sov då där och sen blev det skola.
Blev då mer praliner.
Provade även på Vegitarisk suchi vilket var gått.
Sen blev det jobb på SURF de va hoppning och alla överlevde.
Vilket alltid är en fördel, dock funkade cahills sadel inte alls mycket värre en dom vi haft.
Sen hur har det gått med Stanley?
Det går framåt red han Mån & Tis Och han va då bara duktig han blir bara stadigare och stadigare :D
Red även ut men Olivia idag och pratade ikapp lite.
Red även Billy och det gik bra.
Som sagt fullt upp.
Imorgon blire rida Stanley och planera en aktivitet med Frida :)
Här är en bild på Stanley från när jag red ett pass i ridhuset på applebitt och barbacka ;)