Nu drar det igång igen.

Det som har hänt är att innan jag och min kusin tog en vända till Sundvall så blev det en vända med Piraten.
Pirat skötte sig exceptionellt ingen tvekan han taggde bara vilket är grymt bra då vi har börjat bygga upp till ett hinder.
Vändan ner till Sundvall var trevlig, najs folk och fick prova gå på en parkourarena kan man säga.
Många trapoliner och saker man kan klättra på vilket va sååååå kul.
Det måste göras om!
Dock glömde ju min kusin sin halva garderob där.
Sen kom jag hem i måndags så då blev det att träffa Moa en snabbis innan det blev till Olivia för att hoppa Pirat.
Och det gick superbra hoppade ett räcke utan tvekan.
Lånade desutom Olivias ridgrejer då mina var hemma och jag icke han hämta dom.
Olivia passade även på att fota så he blev nå bilder ändå.
Pirat kände för att hoppa av tidigt han ;)
och sen en fin bild på dogelito som va me.
Kommade dagar blir det jobb på SURF och hästar och besök.