Betestider.

I tisdags var det siste lektionerna för hästarna och ponnysarna på SURF
Jag var som lite sugen på att prova hack på cahill då jag tyckte att han inte har varigt onögigt pigg.
Ett hack brukar hästarna bli lite starkare på och jag har en tendens att rida bättre på hack av någon anledning.
Och om jag får säga det själv så gick det betydligt bättre en va det gjort de senaste tisdagarna.
Han var grymt mycke mer framme och inte alls lika spänd.
HAn hoppade även av tidigt istället för att trampa om vilket förvånade mig.
Så han inte med att följa med alla gånger.
Så till hösten ska jag nog försöka jobba vidare på hacket och hitta en bra känsla sen kanske gå över till bett igen.
En sak jag kom på när jag kom hem var att han aldrig gjorde den der grejen som han har gjort typ alla andra gånger den senaste tiden.
Att han känns grymt stel genom rygg och men och tappa tre tackten i galoppen 
(det brukar oftast hända när jag ska sakta av)
Så han behöll 3 tackte grymt bra.
Här är videon som Moa va snäll och filma.