Sämsta tamingen.

Ja igår var det balen med Christina.
God mat och trevligt folk blev dock tidigt hem då vi i ponnyhoppgroppen skulle iväg och tävla.
Jag va då på surf 05:00 imorse.
(Var ändå den som var sist där)
Vi kom därifrån kl 05:35
Då bar det av mot Vindeln jag och Moa jr delade transport.
Pollarna stod som ljus hrla vägen dit och tillbaka vilken va en stor lättnad.
Dock hade jag med mig min Moa som en guldklimp till hästkötare.
Så det fick bli Moa och Moa Jr.
Jag var den som startade först av oss och han kändes helt ok.
Jag va aningen off men fick bra tips av Emmeli.
Korta tygen och ihop med händerna styr med ytterhjälperna.
Vilken hjälpte.
Därimot finns det en nackdel med att va tjej.
Fick mensvärk när jag höll på att rida fram, och den blev ju som inte bättre.
Det blendat med kort natt lädde till att jag petade ner 4 och red fel till 6.
Fick dock bara 4 fel då jag lyckades reda ut felridningen ganska snyggat om jag får säga det själv ;)
Så med andra ord hade jag inte mycke kräm i benen och kunde inte andvända coren så väl som jag velat.
MEN resan i sig gick bra och Cahill va coolare en coolas brydde inte sig ett skit.
Riktigt lättlastad och obrydd.
(Jag hade ju tur att jag inte fick en röd fläck genom byxorna)
Så ska satsa på att inte få mensen på framridningen till nästa tävling.
Då går det någ aningens bättre.
Moa filmade med sin kamera så lär nog dröja ett tag till jag får filmen men tillsvidare här e en bild.
Från vänster Jag och Cahill, Cissi och Nixon, Hanna och TT, Moa och Lusen.