Jobbar på det.

Hello, long time no see, i helgas blev det övernattning med US vilket gick bra.
Moa blev ju råtaggad på att hålla en egen mig mig så får se om det blir av ;)
Söndagkväll blev det hoppträning för Peter som faktist var riktigt givande.
Vi skulle börja med lite temporidning och då låg jag något över i tid vilket innebär att jag red lite för långsamt.
Bara nån sec men ändå.
Sen skulle vi börja travhoppa en grind med en travbom framför.
Och tror ni inte Polly tyckte det var en super bra idé att ta allt ihopa på enn stort hopp istället.
Men andra gången gjorde hon som hon skulle.
Lite synd att Moa inte fick det på film bara.
Sen bytte vi varv och då sa Peter att hon hällre fick stanna framför en att göra en repris och hoppa allt på en gång.
och denna gång gick det bättre.
Sen skulle vi ju hoppa serien.
och hur gick det då?
Jo bad ju om att få komma in i trav
(dom andra kom i galopp)
Då jag kände att hon annars antingen skulle allnita när det kom så många bommar efter varandra,
Eller hoppa stuttsen som trippelbarr.
Så sagt och gjort kom in i trav och kände hur hon bromsa upp och fick lite lätt error i hjärnan.
Får ju tänka lite unghäst med henne.
Så tog det bara lung och började om och denna gång var hon tvungen att stanna och bajsa innan.
Tredje gången gillt och då kände jag att hon bjöd på lite bättre och vi tog oss över stutsen iallafall.
Mantag och osäkert men vi tog oss över det krångligaste.
Sen gick det hur bra som hällst.
Det är det som känns så bra med Peter han ger henne möjligheten att läta sig utan att spöa upp henne.
Finns ju en del som hällre ville att man skulle lagt på spöet för hon ska över under eller igenom.
och att hästen bara är dum för att hon stannat.
Medan jag tycker att hon ska få en chans att tänka och lösa uppgiften utan stressen och slagen.
Och det gjorde hon också.
Sen hoppade vi även plank och skynke för första gången vilket gick bra.
 
Idag var det fullt ös red Piraten på banan och han va faktist riktigt trevlig.
Sen blev det till SURF och red lusen en vända inför teoriveckan.
Sen en vända med Polly vilket gick bra.
Sen blev det hoppa Cahill vilket även det gick ganska bra.
Sen fick jag även passa på att hoppa Twister i gruppen efter det också inför teoriveckan.
Och nu taggar man inför en tävlingshelg.
Lördag LD och LC med Cahill och Söndag med Polly!
Spännande!